Посилення комунікацій між стейкхолдерами, які опікуються внутрішньо переміщеними особами задля ефективної їхньої інтеграції у громади, створення нових робочих місць для їх працевлаштування, стимулювання незайнятих громадян до пошуку роботи, а також проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи у напрямку реалізації державної політики зайнятості населення. Саме ці завдання у пріоритеті Державної служби зайнятості, яка долучилася до інформаційної кампанії «Робота для ВПО: ти потрібен!», що ініційована Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України

На думку начальника Світловодського  управління Олександрійської  філії обласного центру зайнятості Лариси Шевченко, серед головних партнерів у реалізації ключового посилу кампанії – збільшити чисельність працевлаштованих внутрішньо переміщених осіб в рази, є органи місцевого самоврядування та  роботодавці. Чому? Риторичне запитання, бо відповідь очевидна! Перші – приймаючі громади створюють умови для ефективної інтеграції переселенців, інші – створюють нові робочі місця для працевлаштування безробітних, а також зберігають існуючі, аби підвищити рівень добробуту працівників.

Щоб поєднати інтереси всіх учасників ринку праці, днями фахівці Світловодського управління разом із представників відділу з питань праці, зайнятості та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці у Кіровоградській області зустрілися з внутрішньо переміщеними особами, котрі проживають у Великоандрусівській територіальній громаді.

Насамперед учасники заходу отримали корисну інформацію про соціальні послуги, які надає Державна служба зайнятості та якими вони можуть скористатися з урахуванням їхніх потреб, інтересів і професійного досвіду. Передусім, йшлося про перспективи працевлаштування в регіоні та поза його межами, організацію суспільно корисних, громадських та інших робіт тимчасового характеру, професійного навчання та видачу ваучерів для підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку праці.

Чимало уваги було зосереджено на грантовій програмі «єРобота», що впроваджується з метою надання фінансової підтримки тим, хто прагне започаткувати власну справу або масштабувати бізнес. Водночас присутнім запропонували самостійно переглянути актуальні пропозиції роботи на «Єдиному порталі вакансій» або через чат-боти на Телеграм-каналах.

Представники Держпраці поінформували про інформаційну кампанію «Виходь на світло»,  що наразі триває. Розповіли про заходи, які вживаються щодо викорінення таких проблемних явищ, як використання незадекларованої праці, виплат заробітної плати у конвертах або у розмірі, нижче законодавчо встановленого мінімуму. Навели конкретні приклади підприємств, які використовують найману працю без оформлення трудових відносин, та наслідки таких проявів.

Учасники зазначили, що виїзні заходи важливі та корисні для мешканців віддалених населених пунктів та є ефективним каналом комунікацій між соціальними партнерами, які опікуються питаннями зайнятості.

Анонс/Подія: 
Подія