19.04.2016 | 16:31

Незабаром закінчиться навчальний рік, і перед випускниками загальноосвітніх закладів області постане дуже важливе питання – вибір майбутньої спеціальності й навчального закладу. Дехто з них, безумовно, на цей час вже визначився зі своєю майбутньою професією. Проте, серед учнівської молоді є й такі, які не мають визначених професійних планів.

 Допомогти молодим людям визначитися в усвідомленому виборі професії з урахуванням власних інтересів, нахилів та здібностей, а також потреб ринку праці поставили за мету фахівці Онуфріївського районного центру зайнятості, які в рамках Декади профорієнтації молоді «Через професію – до успіху!» організували для учнівської молоді загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів презентацію Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.

Микола Мороз, декан машинобудівного факультету, розповів присутнім історію створення вищого навчального закладу, ознайомив із його структурою, факультетами, які функціонують в університеті, умовами вступу до нього, організацією навчального процесу та матеріально-технічною базою університету. Також учні дізналися про організацію студентського дозвілля, традиції, які існують на факультетах, перспективи, які їх чекають після закінчення навчання тощо.

Презентація доповнювалася різноманітними відео- та фотоматеріалами. Окрім цього, діяв консультпункт, де надавалися індивідуальні консультації з питань вибору професії, сучасних вимог роботодавців до працівників. Деякі школярі пройшли й профдіагностичне тестування з метою визначення своїх професійних нахилів.

На думку присутніх, отримана інформація допоможе їм швидше зорієнтуватися  з вибором професії та стати успішними людьми. Випускники висловили подяку та побажання, щоб таких зустрічей з представниками навчальних закладів було більше, адже недарма кажуть, що обираючи професію, людина, в певній мірі, обирає собі долю.

Слід зазначити, що презентація навчальних закладів – одна з найефективніших форм ознайомлення старшокласників із навчальними закладами. Це пояснюється тим, що жодні різноманітні довідкові видання та офіційні сайти навчальних закладів не зможуть представити їх так, як би це зробили безпосередньо його представники під час спілкування з майбутніми абітурієнтами.