20.05.2020 | 09:07

Задля збереження життя і здоров’я клієнтів служби зайнятості, її фахівці запровадили за допомогою засобів дистанційної комунікації проведення інформаційних вебінарів. На ці онлайн-заходи запрошуються громадяни, які набули статусу безробітного під час дії карантину, тобто ті, які надавали свої документи на реєстрацію засобами електронного зв’язку або через скриньку для прийому кореспонденції.

Днями у Знам’янській міськрайонні філії обласного центру зайнятості відбувся вебінар із загальних питань зайнятості. Готуючись до проведення семінару фахівці міськрайонної філії надіслали, через наявні мобільні додатки та електронну пошту, пам’ятку «Права та обов’язки зареєстрованих безробітних», що дало їм змогу заздалегідь опрацювати їх та сформувати для обговорення актуальні для них питання.

Найбільше безробітних хвилювали питання щодо особливостей обслуговування клієнтів у період карантину, надання статусу безробітного, права та обов’язки зареєстрованих безробітних та умови призначення виплати допомоги по безробіттю. Присутні дізналися про здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої шукачами роботи для надання статусу безробітного та призначення соціальної допомоги.

Начальник відділу активної підтримки безробітних Олена Баланенко коротко зупинилась на положеннях чинного законодавства, яке регламентує роботу служби зайнятості, в т.ч. на період дії карантину, основних послугах державної служби зайнятості, сучасних підходах щодо їх отримання.

«Державна служба зайнятості прагне зробити послуги максимально доступними та комфортними, тому ми активно впроваджуємо електронні сервіси для роботи з клієнтами», – розповіла слухачам начальник відділу активної підтримки безробітних Олена Баланенко.

Особливу увагу фахівчиня приділила новому сервісу державної служби зайнятості «Освітній портал державної служби зайнятості». За її словами, саме освітній сервіс допоможе кожному користувачеві розвинути особисті навички, необхідні для вдалого працевлаштування та отримати нові компетенції. Крім того, в режимі онлайн, шукачі роботи можуть отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи, навчитися складати резюме сучасного формату, підготуватися до співбесіди з роботодавцем, обрати освітні курси та вебінари, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

Увагу присутніх було зосереджено й на інших електронних сервісах Державної служби зайнятості. Мова йшла про «Персональний кабінет», «Платформу з профорієнтації та розвитку кар’єри», Консультаційну мережу «Моя професія».

Загалом вебінари є вдалим інструментом спілкування з клієнтами служби зайнятості і донесення до них актуальної інформації, у т.ч. що стосується зайнятості населення.

 

О. Баланенко, начальник відділу активної підтримки безробітних Знам’янської міськрайонної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості