29.05.2019 | 15:00

Про тонкощі організації кадрової роботи та кадрове діловодство нещодавно говорили під час засідання HR-клубу, що відбулося у Кіровоградському міськрайонному центрі зайнятості.

Алла Вовненко, провідний фахівець з підбору та обліку персоналу АТ «Ельворті», зауважила, що правильна організація кадрового діловодства має велике значення на будь-якому підприємстві. Кадрове діловодство визначається як діяльність, що охоплює питання документування та організації роботи з документами стосовно особового складу підприємства (чи системи) з питань приймання, переведення, звільнення, обліку працівників тощо. Тому зазначена діяльність вимагає від фахівців цієї служби особливої відповідальності, скрупульозності, дисципліни та уваги.

«У малому бізнесі питання обліку персоналу, як правило, делегується одному з бухгалтерів або помічників топ-менеджера (генерального чи виконавчого директора). Найчастіше, в умовах швидкого розвитку підприємства та збільшення кількості працівників, згодом кадрове діловодство та облік персоналу ведуть уже декілька осіб. Навіть за умови використання сучасних CRM-систем це досі залишається однією з найбільш непростих сфер діловодства в компанії», – повідомила А. Вовненко.

Також обговорювалися окремі аспекти  ведення кадрової документації, її облік, використання та зберігання.

Особливу  увагу було приділено порядку розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу у випадку змін в організації виробництва і праці.

Під час жвавого обговорення Hr-менеджери підприємств ТОВ «ГрейсАгро», Кіровоградського обласного управління ПАТ «Державний ощадний банк України»,  IT Develop corp та розважального центру «Crazy Land» ставили чимало питань та шукали разом на них відповіді.

Учасникам засідання не вистачило часу для розгляду всіх запланованих питань, тому вони запланували знову зустрітися та обговорити питання ведення кадрового обліку, як один з основних напрямів кадрового діловодства на підприємстві.

 

Я. Шевченко, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості