13.09.2019 | 09:07

Після закінчення строку контракту у Збройних силах України, пан Микола, не знайшовши роботу самостійно, звернувся за допомогою у працевлаштуванні до Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості. У зв’язку з відсутністю на ринку праці підходящої роботи, чоловіку було запропоновано створити власне робоче місце.

Прагнення до успіху, до самоствердження, бажання реалізувати свої здібності та ділові якості визначили готовність до підприємництва пана Миколи.

Участь у семінарі «Як розпочати свій бізнес?» та індивідуальні професійні консультації з питань ведення підприємницької діяльності допомогли йому визначитись з бізнес-ідеєю. Микола вирішив організувати бізнес в сфері роздрібної торгівлі товарами для аерографії, зокрема фарбування автомобілів та надання послуг з підбору автоемалі.

Ринок автосервісу активно розвивається й пропонує клієнтам нові види послуг. Останнім часом популярність набирає аерографія автомобілів – метод нанесення зображень на поверхню із застосуванням рідких та порошкоподібних барвників.

Тож, 14 серпня 2019 року чоловік зареєструвався як суб’єкт підприємницької діяльності та розпочав втілювати свою бізнес-ідею в життя.

«Сьогодні аерографія є трендовим напрямком рестайлінгу в автогалузі, тому я переконаний, що моя справа приречена на успіх», – говорить пан Микола.

 

А. Красіон, провідний фахівець з профорієнтації відділу активної підтримки безробітних Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості