14.07.2016 | 13:36

В обласному центрі зайнятості з 12 по 14 липня поточного року відбувся семінар-навчання заступників директорів – технологів-організаторів, начальників (фахівців) відділів взаємодії з роботодавцями, фахівців з профорієнтації міськрайонних та районних центрів зайнятості. На порядку денному - підвищення якості надання соціальних послуг клієнтам.

Відкриваючи семінар-навчання Ю. Слоневський, директор обласного центру зайнятості, наголосив, що на території області у всіх базових центрах впроваджено в роботу новий  Регламент щодо задоволення потреб клієнтів. «Впровадження в роботу базовими центрами зайнятості Регламенту передбачає підвищення ефективності роботи центрів зайнятості в цілому та кожного фахівця окремо, підвищення культури обслуговування клієнтів, формування у суспільстві високого рівня довіри до можливостей служби зайнятості», - зазначив Ю. Слоневський.

Відмітив, що фахівці обласного центру зайнятості здійснили моніторингові візити у кожен регіон, під час яких ознайомилися з роботою центрів зайнятості за новим Регламентом. Основний меседж доповіді Юрія Слоневського: «Відбуваються позитивні зміни в організації надання послуг клієнтам внаслідок організації роботи відповідно до нового Регламенту».

Лілія Колесник, заступник директора обласного центру зайнятості, у своїй доповіді окреслила головну мету та основні завдання семінару, а також висвітлила ефективні методичні підходи до визначення рекрутингу, як основної стратегії якісного підбору персоналу на замовлення роботодавців та прискорення

працевлаштування громадян. Ознайомила присутніх з досвідом роботи інших регіональних служб зайнятості у запровадженні зазначеного Регламенту.

Особлива увага приділялася питанню використання нових підходів укомплектування вакансій роботодавцеві та підбору підходящої роботи безробітним громадянам, обслуговування клієнтів державної служби зайнятості шляхом впровадження перехресного стажування фахівців безпосередньо на робочих місцях. Йшлося і про роль та функції адміністратора залу відповідно до Регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів, відбулася рольова гра з даної тематики.

Під час семінару відбулися й інтерактивні заняття, зокрема щодо співставлення професійно-кваліфікаційних характеристик шукачів роботи та заявлених вакансій, з формування навичок проведення співбесіди, активного слухання, роботи із запереченнями, з оцінки резюме.

Підсумовуючи семінар Л. Колесник зазначила, що сьогодні служба зайнятості знаходиться на етапі перебудови, оптимізації, модернізації та реорганізації, метою цих інноваційних перетворень є створення сучасної сервісної служби з працевлаштування, що забезпечить  клієнтоцентрований підхід до обслуговування клієнтів.

«Завдання кожного працівника служби зайнятості професійно  виконувати свою роботу, прагнути до удосконалення методів обслуговування своїх клієнтів, бути мобільним, прагнути до навчання та роботи»,- сказала на завершення семінару Л. Колесник.

 

Фотогалерея