27.03.2017 | 11:32

Служба зайнятості у своїй повсякденній роботі, вирішуючи важливі завдання щодо регулювання ринку праці, активно співпрацює з соціальними партнерами, зокрема з органами влади і місцевого самоврядування у напрямку підвищення конкурентоспроможності громадян на ринку праці. У форматі цієї співпраці проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота стосовно діяльності служби зайнятості, соціальних послуг, що вона надає.

З цією метою фахівці Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості  для населення Оситнязької та Великосеверинівської сільських рад проведено виїзну акцію. В рамках виїзного дня відбулися зустріч із представниками місцевого самоврядування, роботодавцями (ТОВ «Ландтех», ПАСТ «Надія», СТОВ ім. Фрунзе, СФГ Мельниченка В.О.), інформаційні заходи для

населення та учнівської молоді.

Під час заходів із соціальними партнерами обговорювалися питання подальшої співпраці щодо легалізації трудових відносин, професійної підготовки та перепідготовки безробітних на замовлення роботодавців, організації та проведення громадських робіт та робіт тимчасового характеру. Роботодавці отримали вичерпну інформацію про послуги, які надає служба зайнятості, та застосування законодавства про працю, зайнятість населення, державне соціальне страхування на випадок безробіття. В ході зустрічі було домовлено про спільні дії у напрямку забезпечення зайнятості селян та можливості організації та проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру за участі безробітних громадян.

Для населення проводилися семінари з техніки пошуку роботи, орієнтації на участь в громадських роботах, а також з питань запобігання нелегальній трудовій міграції та протидії торгівлі людьми. Присутні отримали інформацію про підприємства, що функціонують на території сільської ради, їхні потреби в додаткових кадрах та перспективи створення нових робочих місць тощо.

Під час інтерактивних заходів, що відбулися для учнів Оситнязької та Северинівської загальноосвітніх шкіл, школярі отримали чимало нової інформації про світ професій, демонстрували власні знання та мали можливість поміркувати і самостійно визначити, які саме здібності потрібні для тієї чи іншої професії, чи володіють вони такими якостями тощо.