24.09.2021 | 12:53

Учора, 23 вересня, на базі Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості з метою надання фізичним особам – підприємцям консультацій з питань, що виникають при веденні підприємницької діяльності, відбулося засідання Консалтингового центру.

На захід були запрошені представники Головного управління Пенсійного фонду України в області.

Під час зустрічі було обговорено чимало питань та важливих тем, що пов’язані з діяльністю суб’єктів господарювання різних форм власності.

Відкрила засідання начальник відділу взаємодії з роботодавцями міськрайонного центру зайнятості Яна Шевченко, яка наголосила, що роботодавці для служби зайнятості є основними партнерами, які допомагають вирішити питання зайнятості безробітного населення.

«Ми зацікавлені, аби роботодавці були поінформовані з усіх питань, пов’язаних з ефективним впровадженням та регулюванням підприємницької діяльності, отримували нові знання у сфері трудового законодавства, про зайнятість населення та ін. З цією метою ми проводимо різнопланові заходи із залученням соціальних партнерів. Безпосереднє спілкування зацікавлених сторін допоможе уникнути спірних питань і невірного тлумачення деяких законодавчих актів та змін до них. А для нас дуже важливо, щоб роботодавці були обізнані в усіх сферах, у т.ч. й у сфері зайнятості, адже це допоможе вирішити чимало питань», – повідомила Я. Шевченко.

Наразі, без винятку, для всіх суб’єктів  господарювання важливою є тема ведення електронних трудових книжок та запровадження е-лікарняних. Про новації законодавства у сферах обліку трудових відносин та тимчасової втрати працездатності, особливості перехідних періодів детально з відеопрезентацією розповіла Наталія Корнієнко, головний спеціаліст відділу методології ведення державних реєстрів застрахованих осіб Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

Продовжуючи, повідомила, що з 10 червня цього року діють нові правила обліку трудової діяльності працівника, і тому роботодавці мають подавати відомості, що містяться в паперових трудових книжках працівників, до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Термін дії перехідної моделі з паперової на електронну систему обліку – 5 років. За цей час роботодавці повинні перенести до реєстру в електронному вигляді всі дані про трудову діяльність кожного застрахованого громадянина. Інформацію можуть надавати як роботодавці, так і фізичні особи.

 «У числі основних переваг електронної трудової книжки – автоматичне призначення пенсії, дистанційне обслуговування громадян, зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу, спрощення доступу до інформації про набутий стаж, зменшення негативних наслідків втрати паперових документів та їх фізичного пошкодження», – підкреслила пані Наталія.

 Крім того, надала й поради, як стати користувачем онлайн-сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.

Підсумовуючи зустріч, Яна Шевченко наголосила на необхідності у проведенні таких заходів як для державних органів, так і для представників бізнесу.

 

Відділ взаємодії з роботодавцями Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості