20.07.2021 | 15:00

Сьогодні, 20 липня, 11 безробітних мешканців Кропивницького, Петрівського, Голованівського та Новоукраїнського районів закінчили курси цільового призначення за програмою «Професійна етика обслуговування споживачів». Навчання проводили викладачі Полтавського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості у форматі інтерактивної віддаленої взаємодії з використанням вебтехнологій.

Навчання відбувалося на замовлення роботодавців сфери послуг, ресторанного господарства та торгівлі.

«Сфери обслуговування та торгівлі – специфічні, адже спілкування з людьми займає понад 90 % робочого часу працівника. Від того, як поводиться працівник на робочому місці, як він спілкується з клієнтами, багато в чому залежить рівень розвитку будь-якого бізнесу. Тому навчання майбутніх працівників основам психології, ділового етикету та мовлення – це важливий момент для будь-якого роботодавця», – зауважила ФОП Ясковець Н.О., яка здійснює свою діяльність у сфері торгівлі.

Під час навчання в режимі онлайн безробітні мали можливість отримати знання та практичні навички в галузі охорони праці у сфері обслуговування. Опанували основи професійної культури, ділового етикету та мовлення, психології особистості та спілкування, етики взаємовідносин у колективі. Під час практичних занять розглядали типові конфліктні ситуації, шукали шляхи їх попередження та розв’язання.

Слід зазначити, що засвоєння цієї інформації дає майбутнім фахівцям знання, необхідні, у першу чергу, для створення сприятливих умов праці на робочих місцях, підвищення рівня культури обслуговування клієнтів.

Окремим аспектом навчальної програми було питання забезпечення правового й соціального захисту працюючих, а також основи трудового законодавства.

По завершенню навчання безробітні отримали посвідчення про проходження курсів цільового призначення. Відповідно до укладених  договорів з роботодавцем-замовником, безробітні будуть працевлаштовані.

 

Відділ організації профнавчання Кіровоградського обласного центру зайнятості