20.01.2017 | 10:46

У Кіровоградському обласному центрі зайнятості 19 січня відбулася робоча нарада за участі представників влади, профспілок, керівників ринкоутворюючих підприємств регіону, інших соціальних партнерів.

Захід організовано з метою напрацювання пропозицій до законодавства в сфері зайнятості населення та страхування на випадок безробіття, спрямованих на реформування діяльності державної служби зайнятості як сервісної установи сучасного формату з клієнтоцентрованим підходом щодо обслуговування шукачів роботи та роботодавців відповідно до їх потреб.

«Один із шляхів удосконалення зазначеної діяльності – посилення взаємодії з роботодавцями, адже в умовах сучасного ринку праці для служби зайнятості роботодавець залишається одним із головних клієнтів. Серед пріоритетів – розширення співпраці щодо оперативного якісного укомплектування вакансій; перспективи створення кадрового резерву працівників; впровадження пакету послуг для роботодавців, зокрема, електронного сервісу для забезпечення спрощення надання інформації про потребу в робочий силі та звітності, можливості отримання відповідної інформації та послуг без відвідування центрів зайнятості та ін.», – зазначила Лілія Колесник, заступник директора обласного центру зайнятості.

Варто зауважити, що служба зайнятості вже покращує свої сервіси, освоює нові сучасні технології (відеорезюме, відеопрезентація вакансій, он-лай співбесіда, комунікація з шукачами роботи через соціальні мережі тощо).

У ході наради також відбулася презентація послуг служби зайнятості; висвітлювалися основні результати діяльності центрів зайнятості за 2016 рік та обговорювалися проблемні питання регіонального ринку праці й перспективні напрямки посилення співробітництва в плані сприяння зайнятості мешканців області.