18.10.2016 | 11:38

Важливий крок для молоді – це зорієнтуватись у світі професій та обрати саме ту, яка дасть можливість в подальшому реалізувати свої сподівання та надії. Адже кожна професія, якщо до неї ставитися з відповідальністю,

любов’ю та знанням справи, несе в собі невичерпні можливості людини до самореалізації, самовдосконалення, професійних успіхів.

«Ми маємо на меті допомогти учнівській молоді у виборі головної справи

свого життя, сприяти вивченню власних інтересів, здібностей, особливостей характеру, а головне – зрозуміти, наскільки відповідальний крок – вибір майбутньої професійної долі», -  зазначає Людмила Компанієць, директор Знам’янського міськрайонного центру зайнятості. «Важливо, щоб учні шкіл отримували якомога більше актуальної, різнобічної інформації про світ професій, зокрема таких, що актуальні на ринку праці; вимоги та особливості сучасного ринку праці, що надасть їм змогу адекватно оцінити свої здібності у професійному виборі та знайти орієнтири для досягнення цілі, щоб уникнути помилок при виборі професії», - наголошує Л. Компанієць.

У зазначеній роботі фахівці застосовують як індивідуальні, так і групові й масові форми профорієнтації.

Наприклад, для дев’ятикласників Трепівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів організовано презентацію Знам’янського професійного ліцею. Представники даного навчального

закладу поінформували молодь про професії (спеціальності), за якими здійснюється навчання, їх зміст, вимоги до людини тощо, а також про умови вступу та навчання. У рамках заходу відбулися виставки професійних виробів, творчі виступи студентів, ін.

 Для учнів Казарнянської загальноосвітньої школи I-II ступенів проведено «Урок реального трудового життя», у ході якого йшлося, зокрема, про професій, що є актуальними на ринку праці. Школярі дізналися про послуги, що надає державна служба зайнятості, її можливості щодо сприяння молоді в працевлаштуванні, ін. Вони також отримали поради щодо уникнення помилок та вдалого професійного вибору.

Крім цього, всі бажаючі мали змогу за допомогою профорієнтаційних методик оцінити власні професійні здібності, нахили, за результатами яких кожен учень отримав відповідні рекомендації фахівців щодо вибору майбутньої професійної долі.