З метою підвищення рівня самооцінки й мобільності жінок на ринку праці, а також ознайомлення їх із сучасними вимогами роботодавців до працівників, шляхами, що сприяють успішній зайнятості, Кіровоградським міськрайонним центром зайнятості
проведено День інформації для жінок, участь у якому взяли 58 осіб з числа безробітних.
У рамках заходу відбулася низка різнопланових семінарів, а саме: «Техніка пошуку роботи», «Легальна зайнятість», «Жінка на ринку праці», – під час яких шукачі роботи отримали чимало корисної інформації стосовно працевлаштування.
Наприклад, у ході семінару «Техніка пошуку роботи» його учасниці відпрацьовували вміння ділового спілкування та самопрезентації, ознайомились із основними джерелами пошуку вакансій, у тому числі й веб-ресурсами державної служби зайнятості. Позиції та роль представниць слабкої статі на ринку праці й суспільстві шукачі роботи обговорювали під час семінару «Жінка на ринку праці». Цього дня фахівці міськрайонного центру зайнятості орієнтували присутніх і на легальне працевлаштування. Так, у рамках профінформаційного семінару «Легальна зайнятість» їх поінформували про специфіку укладання цивільно-трудової угоди, види та засоби попередження шахрайства при працевлаштуванні тощо.
Крім цього, всі охочі мали змогу отримати відповідні індивідуальні консультації, а також різноманітні інформаційно-роздаткові матеріали.
У результаті Дня інформації для жінок 4 осіб були працевлаштовані на місцеві ПОУ, а саме: ТОВ «АТБ-маркет» (продавцем-консультантом), Кіровоградську дитячу міську лікарню (молодшою медичною сестрою), Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання № 32 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, позашкільний центр «Школа мистецтв» (кухарем), ТДВ «М'ясокомбінат Ятрань» (прибиральницею виробничих приміщень). Ще 3 жінок з числа безробітних отримали направлення на професійне навчання шляхом стажування безпосередньо на робочому місці в Дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 72 «Гномик» комбінованого типу помічником вихователя, на базі ФОП Саламандик Олена Володимирівна адміністратором.