10.05.2019 | 13:03

Світловодська міськрайонна філія Кіровоградського обласного центру зайнятості підтримує давні партнерські стосунки зі Світловодським політехнічним коледжем Центральноукраїнського національного технічного університету, адже керівництво і викладачі навчального закладу дбають не лише про професійний рівень своїх студентів, а й піклуються про їхнє майбутнє працевлаштування та готують їх до реалій ринку праці.

З цією метою для них організовуються різноманітні профорієнтаційні заходи. Так, днями відбулися зустрічі зі студентами під час яких фахівці з профорієнтації презентували послуги, які надає служба зайнятості молоді, у тому числі її можливості щодо сприяння працевлаштуванню після закінчення навчального закладу.

Для студентів, які навчаються за напрямком «Економіка та підприємство», відбувся семінар «Молодь на ринку праці», на якому студенти отримали інформацію про ситуацію на місцевому ринку праці, тенденції, якими він характеризується, професії, що на ньому актуальні тощо. Увагу студентів було акцентовано на перевагах легальної зайнятості та на проблемах, які можуть виникнути у молодих людей внаслідок нелегальної трудової міграції.

На зустріч був запрошений представник СМКП «Комбінат комунальних послуг», яка запросила майбутніх фахівців на роботу та ознайомила з умовами та рівнем оплати праці, вимогами до працівників і пакетом соціальних гарантій, яким вони забезпечуються на підприємстві.

Також для майбутніх бухгалтерів було проведено майстер-клас з самопрезентації, під час якого звернули увагу на особливості проходження співбесіди з потенційними роботодавцями, ознайомили з правилами підготовки та проходження відеоспівбесіди з роботодавцем. Фахівцем-консультантом під час проведення майстер-класу стала підприємець Надія Жеглата Н.І. – досвідчений бухгалтер, яка звернула увагу присутніх на затребувані навички для роботодавця.

Студенти, які навчаються за спеціальністю «розробка програмного забезпечення» шукали відповідь на питання «Як зацікавити роботодавця своїм резюме?». За статистичними даними, цікавих пропозицій роботи набагато менше, ніж претендентів, які потребують працевлаштування. Внаслідок того, що роботодавець щодня бачить безліч однакових «мікробіографій», навіть найкраще складене резюме далеко не завжди здатне привернути увагу. У цій ситуації приходять на допомогу нові методики та інструменти – відеорезюме. Представник ТОВ «Компутерра» допомогла розібратися з цим питанням та порадила, як ефективно використовувати резюме та відеорезюме.

Таким чином, подібні інформаційні заходи сприяють тому, що в майбутньому  молоді люди вийдуть на ринок праці досвідченими претендентами на вільні робочі місця.

 

О. Бугрим, провідний фахівець з профорієнтації відділу активної підтримки безробітних Світловодської міськрайонної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості