03.09.2019 | 15:55

Реалії сучасного ринку праці та конкуренція кандидатів на вакантні посади потребують від осіб, які шукають роботу, активної життєвої позиції. Семінари з техніки пошуку роботи є дієвою формою роботи з безробітними, це  один із заходів, метою яких є надання практичної допомоги з техніки працевлаштування, підвищення самооцінки людей, що звертаються до центрів зайнятості, активізація зусиль клієнтів у пошуку роботи.

Так, сьогодні, 3 вересня, у Кіровоградському міськрайонному центрі зайнятості відбувся семінар «Техніка пошуку роботи. Підготовка резюме» у якому узяли участь понад 20 безробітних.

Провідний фахівець з профорієнтації відділу активної підтримки безробітних Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості Юлія Пустовіт акцентувала увагу присутніх на тому, що резюме – це візитна картка шукача роботи, яка презентує кандидата на певне робоче місце в найбільш позитивному плані, демонструє його переваги перед іншими кандидатами.

Крім того, присутні дізнались про види резюме (хронологічне (найпопулярніший), функціональне, комбіноване) та особливості й переваги кожного виду, визначали структуру та зміст інформаційних блоків резюме, аналізували найпоширеніші помилки при його складанні.

Окрему увагу було приділено відео резюме як найсучаснішому та найефективнішому виду презентації потенційного працівника роботодавцеві. Безробітні переглянули приклади відеорезюме та разом з фахівцем з профорієнтації проаналізували помилки, яких припустилися кандидати на посади при записі цих відео.

«Для  того, щоб ваше відео резюме було дієвим, ви маєте запам’ятати певні критерії. Фон, на якому ви записуєте резюме повинен бути однотонним, жодні елементи декору не мають потрапляти на відео, а сам кадр не повинен бути засвіченим. Оптимальна тривалість відео резюме – від 40 секунд до півтори хвилини. Якщо ви бажаєте записати відео резюме, проте маєте сумніви у тому, що впораєтесь самостійно або ж не маєте необхідних технічних засобів – звертайтеся за допомогою до відділу активної підтримки. У середньому запис триває годину і публікується у базі вакансій центру зайнятості, а за вашої згоди –  у соціальній мережі Фейсбук та на відео хостингу Ютуб», – зазначила Ю. Пустовіт.

Наприкінці зустрічі присутні обговорили відмінності резюме від супровідного листа та дізналися корисні лайфхаки для складання друкованого варіанту резюме.

Подібні семінари та практичні поради і знання, отримані під час проведення заходу, спрямовані допомогу  безробітним презентувати себе роботодавцю, аби він мав змогу створити максимально повне уявлення про кандидата і його відповідність оголошеній вакансії.

 

К. Білоконь, провідний фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою Кіровоградського обласного центру зайнятості