25.10.2019 | 10:36

Днями на базі Кіровоградського обласного центру зайнятості відбувся семінар-навчання  для фахівців міськрайонних, районних центрів зайнятості та районних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості, відповідальних за організацію профорієнтаційної роботи.

До проведення семінару долучилися фахівці  ДНЗ «Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Кіровоградської обласної державної адміністрації» Василь Тимофієв та Наталія Резніченко, а також Ірина Радул, доцент кафедри практичної психології ЦДПУ ім. В. Винниченка.               

Відкрила семінар Лілія Колесник, директор обласного центру зайнятості, яка наголосила на активному впровадженні сучасних форм роботи, які сприяють попередженню безробіття, в тому числі серед молоді. Також вона побажала учасникам семінару позитиву, гарного настрою, успіхів та  плідної роботи.

Під час першого практичного заняття, що відбулось у рамках семінару, фахівці разом із І. Радул відпрацьовували техніки ведення індивідуальної співбесіди, зокрема, роботу з запереченнями, аргументацією, отриманням зворотного зв’язку.

На занятті під назвою «Маніпуляції у діловому спілкуванні та протистояння їм», яке проводили В. Тимофієв та Н. Резніченко, присутні  визначали сутність, ознаки та види маніпулятивної поведінки співрозмовників, а також відпрацьовували техніки протистояння маніпуляціям.

«Уміння визначити, що вами намагаються маніпулювати на переговорах, у діловому спілкуванні, або під час робочого процесу, і вміння цьому протистояти – одна з найцінніших навичок ділової комунікації. А також економія величезної кількості часу, нервів, і можливість вибудувати найефективнішу лінію спілкування», – зазначив В. Тимофієв.

На практичному занятті «Командна робота та взаємодія», яке проводила Наталія  Резніченко, учасники відпрацьовували вміння працювати в команді, досягати спільної мети, робити спільні проекти. «Такі заняття, як завжди,  цікаві і ефективні, адже фахівці вчаться новим якостям і отримують нові навички. Вони, на наш погляд, дуже важливі і ще не раз стануть їм у пригоді і під час роботи у колективі, і під час спілкування з клієнтами», – говорить Н. Резніченко.

Фахівці служби зайнятості проявили чималий інтерес до тематичного тренінгу, отримали ґрунтовні відповіді на усі запитання, які їх цікавили, а також отримали практичні навички для подальшого застосування їх під час роботи з відвідувачами служби зайнятості.

Наприкінці тематичного короткострокового семінару, його учасники отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.

 

Н. Невідома, начальник відділу профорієнтації Кіровоградського обласного центру зайнятості