13.11.2019 | 11:49

Про ефективні методи спілкування з клієнтами, а також надання їм консультацій йшла мова під час тематичного короткострокового семінару для фахівців центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості.

До проведення семінару долучилися фахівці ДНЗ «Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Кіровоградської обласної державної адміністрації» Василь Тимофієв та Наталія Резніченко, а також Ганна Колєва, координатор центру медико-психологічної реабілітації КПП «Обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» обласної ради.

Які ефективні засоби мотиваційного впливу доцільно використовувати у спілкуванні з клієнтами? Це питання фахівці опрацьовували разом з В. Тимофієвим. Було розглянуто загальні принципи теорії мотивації, обговорено методи вивчення мотивації клієнта, модель мотивації клієнта через потреби, сформовано перелік прямих та проективних питань, що дозволяють зібрати інформацію про людину під час співбесіди, рекомендації та алгоритм розвитку внутрішньої мотивації у клієнта.

На практичному занятті «Як працювати в команді», яке проводила Н. Резніченко, учасники відпрацьовували вміння працювати в команді, досягати спільної мети, робити спільні проекти. «Такі заняття, як завжди, цікаві і ефективні, адже фахівці вчаться новим якостям і отримують нові навички. Вони, на наш погляд, дуже важливі і ще не раз стануть їм у пригоді і під час роботи у колективі, і під час спілкування з клієнтами», – говорить Н. Резніченко.

Під час практичного заняття, яке проводила Г. Колєва, слухачі відпрацьовували навички спілкування з демобілізованими учасниками АТО/ООС та членами їх сімей, а також особами з інвалідністю, які звернулися за допомогою до центру зайнятості.

З використанням рольових ігор та ситуаційних завдань учасники тренінгу відпрацьовували навички встановлення контакту з відвідувачем центру зайнятості, створення доброзичливої атмосфери та довіри. Вчилися аналізувати життєві ситуації шукача роботи для визначення індивідуальних послуг, що допоможуть людині повернутися до трудової діяльності.

Фахівці служби зайнятості проявили чималий інтерес до тематичного тренінгу, отримали ґрунтовні відповіді на усі запитання, які їх цікавили, а також отримали практичні навички для подальшого застосування їх під час роботи з відвідувачами служби зайнятості.

Наприкінці тематичного короткострокового семінару, його учасники отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.

 

Н. Сидоренко, начальник відділу по роботі з персоналом Кіровоградського обласного центру зайнятості