05.04.2019 | 14:32

У Кіровоградському обласному центрі зайнятості упродовж двох днів  проходив тренінг для директорів  центрів зайнятості області з питань організації роботи фахівців, які виконують функції реєстратора та кар’єрного радника. Основна мета тренінгу - конкретизація функцій і обов’язків кар’єрного радника та відпрацювання навичок ефективного консультування і супроводу клієнта служби зайнятості.

Як застосовувати у роботі новий порядок обслуговування шукачів роботи присутніх навчали Лілія Колесник, в.о. директора обласного центру зайнятості, та Наталія Невідома,  начальник відділу організації профорієнтації. 

За допомогою рольових ігор та ситуаційних завдань учасники тренінгу розвивали вміння аналізувати кар’єру, обговорювали особливості розвитку кар’єри в сучасних умовах, відпрацьовували навички ефективної співбесіди з відвідувачем центру зайнятості, створення доброзичливої атмосфери, надання та отримання інформації, аналізу життєвої ситуації шукача роботи для визначення індивідуальних послуг, що допоможуть людині повернутися до зайнятості. Крім того, учасники працювали над побудовою моделі внутрішньо організаційних комунікацій та обговорювали умови ефективної взаємодії різних підрозділів у процесі надання соціальних послуг клієнтам. 

«Кар’єрні радники працюють з кожним клієнтом окремо. Фахівець зможе побачити перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці в момент працевлаштування, та допоможе подолати їх», - говорить Л.Колесник.

Завершився тренінг обговоренням вражень та здобутків учасників. За їх словами навчання було цікавим і динамічним.  Напрацьовані вміння та навички необхідні для організації роботи фахівців, які виконують функції реєстратора, дозволять більш професійно надавати соціальні послуги клієнтам служби.