«Здоровий спосіб життя – запорука професійних успіхів» - такою була тема семінару, що відбувся у Голованівському районному центрі зайнятості за участі лікаря-фтизіатра центральної районної лікарні О. Сачук.
«Як свідчать дослідження експертів Всесвітньої організації охорони здоров`я, здоров’я людини на 60% визначається її способом життя, на 20% – станом довкілля і лише на 8% - медициною. Здорова людина прагне до активного суспільного, особистого та професійного життя. Вона намагається досягти висот у фаховому середовищі, приносить користь собі та суспільству», - сказала відкриваючи семінар О. Сачук.
Вона зазначила, що здоровий спосіб життя з точки зору фахівців - це гармонійний режим поєднання роботи та відпочинку, оптимальне харчування, фізична активність, дотримання гігієни, відсутність шкідливих звичок, доброзичливе ставлення до оточуючих і до життя взагалі. Стан здоров’я людини впливає на професійний вибір, становлення і розвиток кар’єри та особистості.
Під час семінару О. Сачук детально зупинилась на найпоширенішому захворюванню людей – туберкульоз. Акцентувала увагу присутніх на тому, що агресивне захворювання вражає всі вікові та соціальні категорії населення саме в працездатному і репродуктивному віці. За словами Оксани Вікторівни, сотні тисяч українців щороку помирають від цього недугу. Причин багато: це і невчасне виявлення хвороби, і відсутність належного лікування, і просто небажання хворих йти в заклади лікування. Було розкрито основні теорії виникнення туберкульозу, види зараження цією інфекцією та правила поведінки, аби максимально убезпечити себе від цього захворювання.
Учасники семінару взяли активну участь у дискусії щодо складових здоров’я людини, об’єктивних та суб’єктивних причин виникнення хвороб, переваг ведення здорового способу життя, становлення на ринку праці людини, яка цінує своє здоров’я. Як стверджують безробітні, захід був корисним та пізнавальним. Вони мали нагоду ще раз переконатися у загальновідомій істині - здоровий спосіб життя суттєво збільшує шанси успішного працевлаштування та професійного зростання.